Klachtenprocedure
- Bent u ontevreden over een training? Dan kunt u ons natuurlijk altijd bellen. Wij beantwoorden graag uw vragen en denken met u mee over een oplossing.
- Wilt u een klacht officieel indienen? Informeert u ons dan binnen vijf werkdagen via een e-mail of brief. Wij nemen dan binnen vijf werkdagen contact met u op om uw klacht te bespreken. Samen met u zoeken we naar een oplossing. Deze oplossing ontvangt u binnen twee weken per brief of e-mail.
- Als wij langer dan twee weken nodig hebben om uw klacht te onderzoeken, dan informeren wij u hierover. Ook laten wij u dan per e-mail of per brief weten binnen welke termijn we u kunnen berichten.
- Blijft uw klacht onopgelost? Dan heeft u een beroepsmogelijkheid bij de Nederlandse Orde van Beroepstrainers (Nobtra). U stuurt dan een e-mail naar: info@nobtra.nl. Zie ook www.nobtra.nl.
- De uitspraak van de Nobtra is bindend voor beide partijen. Heeft de uitspraak consequenties? Dan geven we daar binnen vier weken gevolg aan.
- Een afgehandelde klacht wordt voor de periode van één jaar bewaard in het dossier van de opdrachtgever.
- Uw klacht behandelen wij strikt vertrouwelijk.
|
|
|