Klachtenprocedure

  1. Bent u ontevreden over een training? Dan kunt u ons natuurlijk altijd bellen. Wij beantwoorden graag uw vragen en denken met u mee over een oplossing.
  2. Wilt u een klacht officieel indienen? Informeert u ons dan binnen vijf werkdagen via een e-mail of brief. Wij nemen dan binnen vijf werkdagen contact met u op om uw klacht te bespreken. Samen met u zoeken we naar een oplossing. Deze oplossing ontvangt u binnen twee weken per brief of e-mail.
  3. Als wij langer dan twee weken nodig hebben om uw klacht te onderzoeken, dan informeren wij u hierover. Ook laten wij u dan per e-mail of per brief weten binnen welke termijn we u kunnen berichten.
  4. Blijft uw klacht onopgelost? Dan heeft u een beroepsmogelijkheid bij de Nederlandse Orde van Beroepstrainers. Als deze organisatie u in het gelijk stelt, volgen we haar beslissing. Zie hoorvoor www.nobtra.nl.
  5. Uw klacht behandelen wij vertrouwelijk.







Direct contact?

T (013) 505 54 11
M (06) 54 32 34 32
E info@taalinbedrijf.nl