Klachtenprocedure

  1. Bent u ontevreden over een training? Dan kunt u ons natuurlijk altijd bellen. Wij beantwoorden graag uw vragen en denken met u mee over een oplossing.
  2. Wilt u een klacht officieel indienen? Informeert u ons dan binnen vijf werkdagen via een e-mail of brief. Wij nemen dan binnen vijf werkdagen contact met u op om uw klacht te bespreken. Samen met u zoeken we naar een oplossing. Deze oplossing ontvangt u binnen twee weken per brief of e-mail.
  3. Als wij langer dan twee weken nodig hebben om uw klacht te onderzoeken, dan informeren wij u hierover. Ook laten wij u dan per e-mail of per brief weten binnen welke termijn we u kunnen berichten.
  4. Blijft uw klacht onopgelost? Dan heeft u een beroepsmogelijkheid bij de Nederlandse Orde van Beroepstrainers (Nobtra). U stuurt dan een e-mail naar: info@nobtra.nl. Zie ook www.nobtra.nl.
  5. De uitspraak van de Nobtra is bindend voor beide partijen. Heeft de uitspraak consequenties? Dan geven we daar binnen vier weken gevolg aan.
  6. Een afgehandelde klacht wordt voor de periode van één jaar bewaard in het dossier van de opdrachtgever.
  7. Uw klacht behandelen wij strikt vertrouwelijk.







Direct contact?

M (06) 54 32 34 32
E info@taalinbedrijf.nl
Binnen 24 uur krijg je een reactie.